PIDE turcesti cu varza kale si branzeturi

mal

Ziua buna !

 N-am mai postat pe blog de ceva vreme ....
 Desi imi doresc foarte mult sa revin cu noi retete , uneori timpul e parca prea scurt.
 Astazi m-am incapatanat sa ma lupt cu timpul si sa va arat aceste minunate  Pide turcesti, de care   sunt tare mandra.


M-am tot invartit de azi dimineata  pe langa  o punga de varza kale ( mini ) pe care am achizitionat-o de curand .
O vedeam ba ciorba, ba intr-o omleta, ba in amestec cu taitei de casa... ba chiar intr-o placinta cu aluat  fraged.
 Insa,  in timp ce o spalam, a venit marea revelatie : Pide ( ca tot sunt eu fana turcisme :P )


Am pus repede de un aluat fara framantare :

500 g faina 000
apa calda ...250-350 ml...depinde cata se ia la framantat
un plic de drojdie uscata
 o lingura de zahar
 5 linguri de ulei
1 lingurita de sare

Procedura o gasiti accesand linkul :

http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2014/01/pizza-pita-umpluta.html

Pana a crescut aluatul am pregatit umplutura...astfel :
varza kale spalata  bine- bine , am calit-o intr-o lingura de unt  cu o piscatura de sare.
Am ras telemea si cascaval ( cca 300 g) pe care le-am amestecat impreuna cu varza  calita si 2 oua.



Am impartit aluatul in 4 parti si l-am umplut astfel :

dandu-i forma de barcuta.... cea care a consacrat de altfel Pidele.


Le-am lasat sa creasca cca 20-30 '... le-am uns cu ou  batut , apoi  am presarat marginile cu susan.
Oul ramas l-am turnat peste umplutura si am mai presarat si  branza gouda rasa peste .




Le-am copt cca  30 ' la 200* , in cuptorul incalzit in prealabil.



Merg foarte bine cu sos de iaurt/ smantana cu usturoi sau verdeata...cu rosii cherry  sau sos de rosii , masline sau chiar cu o slata asortata.

Mie mi-au placut asa, simple. ;)





Incercati sa le faceti si veniti aici sa-mi povestiti cum au iesit ;)

Varza mini kale o puteti inlocui cu brocoli ,  spanac sau cu mangold.  Puteti face de asemenea si o alta umplutura ... cu legume, sau cu carne ...sau doar cu branza de oi si marar.

Sunt convinsa ca  o sa gasiti voi umplutura care sa va placa.

Fiti binecuvantati !

Tags: , , , , , , , , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :