BUDINCA SARATA DE PAINE

mal



Budinca aceasta de paine este din categoria mancarurilor reciclate.
Nu-mi place sa arunc mancarea, asa ca transform ramasitele aproape de fiecare data.

Astazi  a fost vorba despre o paine veche si cateva ramasite de branzeturi de prin frigider.

INGREDIENTE:

 - paine veche cca 500g
 -lapte  cca 300 ml
- unt 50 g
- cascaval  150-200g
- oua 3-4 buc
- branza Tortiflette 100g  ( sau Brie / Camembert )
- 2-3 rosii
- oregano uscat , sare , piper negru ( facultativ )



Nu ma mai lungesc si va spun cum am facut budinca...

Am inmuiat painea rupta bucati in lapte. Bucatile le-am asezat apoi intr-o forma ceramica unsa fara zgarcenie cu unt ( la temperatura camerei, e mai maleabil ).

Deasupra am presarat cascavalul  ras .
Am batut ouale cu o piscatura de sare, apoi le-am turnat peste cascaval, avand grija sa acopar toata suprafata.

A venit apoi randul   feliilor  de branza  Tortiflette ( din  Carrefour ) , speciala pentru gratinare.
Am taiat cateva   feliute de rosie pe care le-am asezat la intamplare , apoi am pus in ploaie  oregano uscat, cat iei intre 3 degete si putin piper negru.

Am copt budinca cca 30 minute la 200 *.

Vreau sa va spun ca e deosebit de gustoasa ... atat calda , cat si rece.
Merge bine cu o salata ( eu am mancat-o cu castravete si rosii cherry roma, n-am mai facut salata ) , sos de iaurt cu verdeata sau/ si usturoi poate chiar  cu un sos de rosii.


E buna in orice moment al zilei, asa ca puteti s-o faceti dimineata si sa o mancati pe parcursul intregii zile.
Cred ca se preteaza si la pachetel ;)
Incercati !

Fiti binecuvantati !


Tags: , , , , , , , , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :