BERE DE SOC

mal


Saptamana trecuta , in 29 aprilie , am facut socata :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2014/04/socata-cu-miere-si-dojdie.html
 care a iesit foarte buna, acidulata si potrivit de dulce.

Dupa 3 zile am strecurat-o si am transferat-o in sticle curate si am lasat-o la temperatura camerei.
Pentru ca am mai facut un fel de socata, dupa alta reteta, am uitat de cea cu drojdie si miere. :)

Ieri am redescoperit-o. :D
Se asezase frumos in sticla si incepuse sa se limpezeasca, dar isi pastra totusi "nuanta" de tulbure.
Am deschis cu grija si treptat capacul sticlei, lasand gazul acumulat sa se elibereze incet.
Gratie rabdarii mele a ramas aproape in totalitate in sticla. :)
Am constatat doar ca s-a tulburat putin.
Am lasat-o sa se odihneasca , apoi am turnat-o in pahar.
Nu mica mi-a fost mirarea sa descopar ca socata mea s-a transformat in BERE :))
Nu mai era chiar dulce, ci amaruie, pisca bine la limba si facea spume...la gura paharului :P
Le-am dat si alor mei sa guste ... verdictul in unanimitate : BERE :)).

In consecinta, fara sa vreau , am mai facut una ... si anume :
BERE DE SOC



Am in lucru si varianta de sampanie....
daca iese,  va anunt ;).
Tags: , , , , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :