FRAGI CU IAURT SI PISCOTURI INSIROPATE IN SOCATA

mal

Vara = caldura mare :)
Ne dorim doar sa ne racorim cumva, cu ceva....
Deserturile cu fructe si iaurt sunt alegerea ideala. Le prefer si pentru ca sunt simplu si la indemana de facut , dar si pentru savoarea si sanatatea oferita ;).
In general prefer sa prepar  aceste deserturi la pahar, deoarece pot fi consumate imediat ce au fost facute, evitand astfel oxidarea fructelor.
Azi va arat un minunat desert cu fragi culesi de mine  de la Retezat ...


La  prepararea lui (pentru 3 persoane )am folosit urmatoarele ingrediente:
fragi(cca 200g ) ...200 ml iaurt de bivolita....200g crema fina de branza (PIC FRISCH )...2 linguri rase  de miere ....6 piscoturi de sampanie si socata facuta in casa cu apa de izvor de la munte :).
Am mixat iaurtul si crema de branza  impreuna cu mierea pana am obtinut consistenta dorita (cca 2 min )...
Socata am folosit-o sa insiropez piscoturile...
In pahare le-am asezat in straturi : piscoturi- crema- fragi  si tot asa pana am umplut paharele :).
Dupa 15' de stat la frigi le-am papat.

 E un desert absolut delicios si foarte pretios ( avand in vedere cat de scurta e perioada in care se coc fragii  )
Evident puteti sa-l preparati si cu alte fructe ;).
Incercati ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :