PORC IN HAINA DE VARZA

mal

Am facut aceste "pachetele"  cu varza si friptura de porc  de mai multe ori, insa n-am apucat sa postez reteta pana acum....din tot soiul de motive ciudate :)).
Pozele de la penultima isprava de acest gen( de prin februarie )  le-am sters din greseala  :( cand mi s-a stricat celalalt aparat foto .:((
Atunci am promis catorva prieteni reteta , insa cum n-am mai avut pozele,  a trebuit s-o repet.
Ieri  :D. ( asa s-a nimerit )
Asadar, astazi , pot in sfarsit sa va arat cum se face porcul in hainuta de varza cu cordon de kaizer :)

Avem nevoie ,evident ,de carne de porc (eu am folosit pulpa ), varza murata,kaizer (bacon ) feliat , doua cepe mari, un morcov mare ...condimente - verdeturi italiene( cimbru, rozmarin, cimbrisor, busuioc , tarhon) ...piper...boia...foi de dafin ....sare - doar daca e nevoie.
Carnea   se aseaza intr-o tigaie cu putin ulei  . Se gateste exact ca o friptura obisnuita.
Cand  carnea este patrunsa (se verifica, daca nu e gatita dupa ce se evapora sucul lasat de carne, se mai adauga putina apa , repetandu-se operatiunea pana se patrunde bine ), se adauga in tigaie ceapa , morcovul si condimentele -( verdeturile italiene ) si se mai gatesc putin impreuna cu carnea.

 Se opreste focul si se lasa sa se stampere.
(Daca doriti puteti pregati friptura cu o zi inainte  ... o rulati in varza  si kaizer , o puneti la frigider ....si a doua zi continuati gatitul pana la capat [ eu asa am facut ] )
Intre timp se pregatesc frunzele de varza ca pentru sarmale.
Cu lingura se pune cate o bucata de friptura si  legumele sotate  pe foaia de varza , apoi se ruleaza . (ca sarmalele )
Fiecare rulou se "incinge" cu un cordon de kaizer.

  Se aseaza in tigaia in care s-a facut friptura , se acopera cu apa ...se pun restul de condimente si se continua gatirea.
Dupa o perioada se gusta  si  daca mai este nevoie  adaugati sare si condimente
Varza mea s-a nimerit sa fie suficient de sarata , asa ca eu n-am mai pus deloc sare.
Mancarea e gata cand scade lichidul si varza e fiarta . :)


Eu am ales sa servesc friptura de porc in haina de varza cu mamaliguta. (ai mai au pus si smantana ) .
Cred ca  ar merge bine si  cu orez sau poate cu cartofi....depinde de gusturi :))
 Azi dimineata am servit "un rulou" rece pe paine semi ....si mi-a placut  si asa :)

 Incercati :)

Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comentarii :

  1. Super, un gen de sarmale dar cu carne bucati. Ideea cu imbracatul in kaiser e super. Pup!

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :