TOCHITURA CU MAMALIGUTA


 mal
Din ziua in care am fost la Szeged-HU si am achizitionat printre altele si  carnatul de la Pick, mi-am pus in gand  sa-l folosesc in moduri cat mai "nobile" cu putinta.
Am preparat un gulas de cartofi pana acum si aceasta minunata tochitura in stilul meu...cu mamaliguta care imi place taaare mult.
Trebuie sa recunosc ca mi-a fost dor de tochitura asta .Vara care tocmai a trecut am avut-o in meniul taberei pentru care am lucrat ca bucatar sef, saptamanal, numai ca ...o faceam cu carnati autohtoni. Nu vreau sa fiu rea, insa , inca din anii 90, de cand am descoperit carnatul unguresc, am ramas indragostita de el. Are un gust  special datorita condimentelor (in mod special paprika face treaba buna aici).
Folosit unde trebuie imprumuta cu brio gustul sau celorlalte ingrediente , astfel incat savoarea mancarii e asigurata. Asadar merita toti banii :)!
Dar, hai sa va spun cum am facut tochitura mea .:)
Intr-o cratita, langa carnatul de care va tot povestec (taiat rondele) am mai pus : ceafa si cotlet de porc in parti egale taiate cubulete si doua cepe mari tocate . Am pus cratita la foc mic sa-si lase carnatul untura si am amestecat din cand in cand...
Am completat cu cate putina apa sa se patrunda bine carnea. Iar la final i-am adugat o lingura de pasta de gulas dulce, una  de gulas iute si putin piper .
A iesit nemaipomenit de aromata si bine condimentata tochitura mea. Am servit-o langa o mamaliguta fara de care n-ar fi ceea ce este :)).(parerea mea :D )
Incercati ! ;)

Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :